سایت اصلی و کانال دکتر علیرضا افشار الگوهای برنامه ریزی
مشاوره کنکور۹۹ علیرضا افشار
انتخاب رشته کنکور98 .مشاوره انفرادی تحصیلی.مشاوره کنکور دکتر افشار.برنامه ریزی تلفنی کنکور99
درباره وبلاگ


پایگاه مشاوره کنکور رایگان (www.alirezaafshar.org) محلی ست برای یاری شما داوطالبان کنکور۹۹ و در جهت گسترش عدالت آموزشی در کشور گام بر می دارد که فاصل صوتی کلاس مشاوره ای دکتر افشار؛،.مطالب ارائه شده همگی مطابق برترین اصول و شیوه های مطالعه و انگیزش تحصیلی می باشد . سوالات شما دوستان در کمتر از 72 ساعت پاسخ داده می شود و شما داوطلبان رشته های ریاضی و تجربی می توانید ، با کمال اعتماد به مشاوران توصیه ها را توشه راه خود قرار دهید . امیدواریم که بتوانیم شما را تا رسیدن به رویایتان یاری کنیم . با تشکر و احترام : کانال مشاوره علیرضا افشار https://telegram.me/alirezaafsharofficial
آخرین مطالب

سلام خدمت دوستان کنکوری .امیدوارم که حال همگی شما خوب باشه و این روزهای آغازین ماراتون تا کنکور رو به خوبی پیش سر بذارید . خوب یه سری نکات دیگه در مورد برنامه ریزی لازم هست که بدونید . این روزها ما شاهد دانش آموزانی هستیم که هی برنامه ریزی می کنند و اون رو رو کاغذ میارن و به دیوار اتاق می چسبونند ولی مدام در حال تغییر برنامه هستند و اون رو اون جور که باید ، اجرا نمی کنند . آیا اشکال در برنامه هاست یا مشکل از جاهای دیگه ای نشات میگیره ؟



ادامه مطلب ...

با نام خدا و با سلام مجدد خدمت همه دوستان عزیز و داوطالبان کنکور 91 . خوب بنا به درخواستهایی در مورد روش مطالعه دروس و برنامه ریزی در این پست مختصرا توضیحاتی رو عرض می کنم و در آینده سعی می کنم که به سراغ جزئیات بیشتری برم . همه ما خوب میدونیم که برای به ثمر نشستن یه کار بزرگ باید پلان و برنامه از پیش ساخته ای رو تو ذهن ترسیم کرد و اون رو روی کاغذ آورد . اصل برنامه ریزی بر اصول و قواعد زیر استوار است . اول بذارید که یک سوال تکراری رو پاسخ بدم تا دل بعضی ها آروم بشه .



ادامه مطلب ...

سلام امیدوارم که حال همگی خوب باشه . میخوام در مورد عوامل موفقیت در کنکور صحبت کنم . به طور کلی  در بحث عوال موفقیت تحصیلی روی سه محور معمولا تاکید میشه . محور اول بحث تکنیک های یادگیری است که معمولا بچه های تو این زمینه خیلی هاشون مشکل دارن و سعی می کنیم به مرور زمان روی این قضایا کار بکنیم . هدف از بحث اینه که بتونیم در زمان کمتری مطالب رو بیاموزیم و دیگر اینکه یادگیری ما بتونه به صورت موثر باشه که در ذهن ما بمونه و بتونیم در سر آزمون ها از آن نهایت استفاده رو ببریم .خلاصه برداری و تراکم در خوادندن و .... محور دوم بحث استراتژی مطالعه و برنامه ریزی هست. مثلا یه داوطالب باید بدونه که زمانی که میخواد برای کنکور مطالعه کنه و در اختیار داره ، هرچه قدر بتونه این زمان رو به جلو بیاره به نفعش هست .



ادامه مطلب ...

با سلام خدمت دوستان کنکوری . امروز میخوامبم به طور کلی در مورد موفقیت صحبت کنم . موفقیت یعنی رسیدن به آن چیزی که میخوام . الان شاید یکی بگه که من که پارسال میخواستم رتبه یک کنکور بشم ، که نشدم پس موفق نشدم ! من میگم بله ، اگه هدفت این بوده ، تو موفق نشدی . در انتخاب هدفت اشتباه کردی شما .



ادامه مطلب ...
شنبه 11 تير 1390برچسب:, :: 16:59 :: نويسنده : استاد علیرضا افشار

با سلام مجدد خدمت همه دوستان کنکوری 91 . امیدوارم که حال همگی خوب باشه و با انرژی و قدرت از این تابستان داغ استفاده کنید و در جهت پیشبرد اهدافتون با دل و جون تلاش کنید . یه سوال جالب آیا بین شما کسی هست که هدفی نداشته باشه ؟



ادامه مطلب ...

با سلام خدمت دوستان کنکوری . خوب بعد از بحث در مورد سخت افزارهای اولیه فرآیند کنکور کم کم پا به عرصه عمل میذاریم . خوب سوال اولی که پیش میاد اینه که اصلا کنکور سخت است هست یا نه و اگر هست چگونه میشه با اون برخورد کرد .



ادامه مطلب ...

با سلام خدمت دوستان کنکوری . در این پست قصد دارم در مورد آزمون و کتاب صحبت کنم . خوب همون طور که میدونید رفتن به یک کنکور آزمایشی یکی از ارکان فرآیند کنکور به حساب میاد . کنکور آزمایشی باعث میشه تا فرد بتونه به حرکت خودش جهت بده و طبق بودجه بندی هایی خاص و استاندارد خودش رو در مقاطع مختلف زمانی ارزیابی کنه .



ادامه مطلب ...
شنبه 4 تير 1390برچسب:, :: 23:7 :: نويسنده : استاد علیرضا افشار

خوب سلام  . بازهم امیدوارم که حالتون خوب باشه . بله میرسیم به پست کنکوری های با سابقه بذار که قولش رو داده بودم درمورد پشت کنکوری هایی که خودشون رو قبل از کنکور و بلکن از ماه ها پیش پشت کنکوری کردند بذارم .امیدوارم که در 91 موفق باشید .



ادامه مطلب ...
شنبه 4 تير 1390برچسب:, :: 19:0 :: نويسنده : استاد علیرضا افشار

سلام به دوستان کنکوری جدید . میدوارم که حالتون خوب باشه و این قدم های اولیه رو خوب و محکم برداشته باشین . تو این پست میخوام در مورد سیستم غیر حضوری و حضوری برای سال چهارم صحبت کنم . بله این روزها یه صحبتهایی میشه که میگن مدرسه خیلی وقت میگره و رفت و آمد و ساعت پرت و بی استفاده زیاد داره .



ادامه مطلب ...

 

 

سلام خدمت بچه های عزیز . امیدوارم که حالتون خوب باشه . خوب اول یه نکته ای رو اشاره کنم . اینکه سوالات خود را در قسمت نظرات بفرستید و در همان جا منتظر پاسخ من باشید . اگر احساس کنم که یه سوال خیلی تکرار میشه و یه بحث مفصلی رو می طلبه حتما براش یه پست میذارم . خوب قصد داشتم که وب رو حدود ده روزی زود تر از الان راه اندازی کنم که دیدم نمیشه و کنکور 90 هنوز دست از سرمون بر نمیداره ، و باید سوالات بچه های کنکوری سابق رو چواب میدادم و برای اونا پست میذاشتم ولی خوب دیگه الان وقتش هم باشه وقت کنکر 91 هست . می خوام یه سری دیگه نکته در مورد کلاس کنکور بگم که مهم هست .

 

 



ادامه مطلب ...

با سلام مجدد خدمت کنکوری های 91 .خوب الان ساعت از 2 بامداد هم گذشته و عملا رفتیم تو تیر ماه . خوب دوست داشتم که اولین مشاوری باشم که با شروع سوت حرکت به پیش تا کنکور بیام پیش بچه ها . می خوام در مورد کلاس کنکور صحبت کنم . متاسفانه این روزها در شهرهای بزرگ وکوچک بازار کلاس کنکور و آموزشگاه خیلی داغه . لازم میدونم که به عنوان اولین پست مشاوره ام توصیه هایی رو به شما بکنم.



ادامه مطلب ...