سایت اصلی و کانال دکتر علیرضا افشار جدول زمان بندی مشاوره آنلاین
مشاوره کنکور۹۹ علیرضا افشار
انتخاب رشته کنکور98 .مشاوره انفرادی تحصیلی.مشاوره کنکور دکتر افشار.برنامه ریزی تلفنی کنکور99
درباره وبلاگ


پایگاه مشاوره کنکور رایگان (www.alirezaafshar.org) محلی ست برای یاری شما داوطالبان کنکور۹۹ و در جهت گسترش عدالت آموزشی در کشور گام بر می دارد که فاصل صوتی کلاس مشاوره ای دکتر افشار؛،.مطالب ارائه شده همگی مطابق برترین اصول و شیوه های مطالعه و انگیزش تحصیلی می باشد . سوالات شما دوستان در کمتر از 72 ساعت پاسخ داده می شود و شما داوطلبان رشته های ریاضی و تجربی می توانید ، با کمال اعتماد به مشاوران توصیه ها را توشه راه خود قرار دهید . امیدواریم که بتوانیم شما را تا رسیدن به رویایتان یاری کنیم . با تشکر و احترام : کانال مشاوره علیرضا افشار https://telegram.me/alirezaafsharofficial
آخرین مطالب

با سلام به شما عزیزان . جدول زیر فقط و فقط تا پایان این هفته بوده و بعد از تحلیل و بررسی در مورد بازده کار مشاوره آنلاین تاریخ و زمانهای بعدی و احتمالی و همین طور ثبت نام از نفرات جدید و تغییر ساعت این نفرات ، اعمال می شود . لطفا در طول مشاوره فقط و فقط فرد مورد نظر در بخش مشاوره آنلاین حضور داشته باشن ، تا کیفیت کار و عملکرد سیستم دچار اختلال نشود .

ترتیب نوبت ها
شنبه 7/23 ساعت 18:30
عطا . م
شنبه 7/23 ساعت 19:15
محدثه . ش
شنبه 7/23 ساعت   20
الهام . ا
سه شنبه 7/26 ساعت 17
رویا .خ
سه شنبه 7/26 ساعت 17:45
سوگند .خ
سه شنبه 7/26 ساعت 18:45
آلا . ا
جمعه 7/29 ساعت 19
کوچولو
جمعه 7/29 ساعت 19:45
nikazand
جمعه 7/29 ساعت 20:30
محمد جواد .م
جمعه 7/29 ساعت 21:15
کیمیا

نوبت دیگر دوستانی هم که از طریق نظرات و ایمیل و قسمت ثبت نام به دلایل مسائل شخصی و ... در این قسمت وجود ندارد اما با هماهنگی تعیین شده ... در ساعات مقرر و بین این وقتها و اوقات دیگر بجای خود باقیست . نفرات بالا در ساعت تعیین شده در ادامه مطالب پست " راه اندازی مقدماتی مشاوره آنلاین " حضور داشته باشند . مدت مشاوره بین 30 تا 45 دقیقه متغیر است .

با سلام مجدد خدمت همه شما دوستان عزیز . در ادامه خدمات وب نوبت میرسه به ثبت نام برای طرح مشاوره آنلاین

قبل از این کار چند نکته رو در مورد وب یادآوری می کنیم .

1) از گنجاندن صورتک ( آیکون ) در خلال متن سوال خود خودداری فرمایید .

2) در صورت عدم باز نشدن کل وب یا برخی صفحات ، Refresh  کرده و چند باره امتحان کنید .

3) برای اطلاع از پاسخ گویی به سوال شما منحصرا روی قسمت نظرات کلیک کنید و به ادامه مطالب نروید . در صورت مشاهده سوال خود و عدم ارائه پاسخی از طرف ما ، پنجره نظرات رو ببینید و دوباره امتحان کنید . ( به علت کثرت سوالات عمومی و خصوصی و سرعت بروز رسانی سرور احتمال کندی و عدم نمایش وجود دارد )

4) سوالات خود را فقط یکبار برای ما ارسال کنید . درصورت مشاهده سوال پسی از ارسال یا درج پیام با موفقیت ارسال شد ، سوال شما به یقین به دست ما خواهد رسید .

. از طریق آدرس زیر شما به بخشی وارد می شوید که باید نام و نام خانوادگی خودتون ( به علت تعدد اسمهای مشابه ) رو در قسمت اول . آدرس ایمیل خودتون رو در قسمت دوم . کلمه مشاوره آنلاین رو در قسمت موضوع و همین طور دو روز رو از مجموعه سه تایی زیر به انتخاب خودتون + یک عدد سه رقمی در قسمت پیام بنویسید . (بنا به صلاح آقای افشار و همین طور تراکم جمعیت در روزهای مختلف بعدا یکی از اونا تایید شده و ساعت دقیق اون به اطلاع شما خواهد رسید .) (در کنار اون برای خودتون عدد شناسایی 3 رقمی رو به دلخواه انتخاب می کنید که در هنگام ورود به بخش مشاوره آنلاین در صورت تطابق اسم شخص با نوبت از شما آنلاین پرسیده میشه . )

توجه 1 : در صورت نداشتن پست الکترونیکی ( ایمیل ) این آدرس ایمیل رو وارد کنید .  adslasli@yahoo.com

توجه 2 : این سیتم ثبت نام شماره آی پی شما رو در باکس ورودی ما نمایش میده ، پس برای حفظ شخصیت و رعایت حقوق دیگران از ثبت نام با نام های مختلف جداخودداری فرمایید .

لینک ثبت نام :    http://alirezael.loxblog.com/page.php?p=1

روزهای انتخابی  شنبه : 18:30 الی 21

                    سه شنبه : 17   الی 20

                       جمعه : 19     الی  24

این مرحله به مدت یک هفته و بازهم به صورت آزمایشی بوده . ساعت های بالا و همچنین ساعت های شما دوستان در آینده دستخوش تغییراتی خواهد بود . مهلت ثبت نام تا ساعت 15 روز شنبه 1390/7/23 . نمایش جدول روز و ساعت نوبت همه دوستان برای حضور در بخش مشاوره آنلاین از ساعت 17 روز شنبه 7/23 در وب قابل مشاهده است .

 با تشکر : مینا عظیمی

چهار شنبه 20 مهر 1390برچسب:, :: 20:42 :: نويسنده : استاد علیرضا افشار

با عرض سلام خدمت همه داوطلبان عزیز کنکور و دوستان همراه ما . این متن رو حتما مطالعه فرمایید .



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 20 مهر 1390برچسب:, :: 11:31 :: نويسنده : استاد علیرضا افشار

 

با سلام خدمت همه شما داوطلبان کنکور 91 . در اینجا تعدادی از سوالاتی را که بیش از بقیه از طریق ایمیل پرسیده شده ، گردآوری شده است تا شاید پاسخ سوال مشابه شما را هم داده باشد



ادامه مطلب ...


جهت اتصال در تاریخ و ساعت مقرر خودتان به قسمت ادامه مطلب بروید .




ادامه مطلب ...


تو این صفحاتی که مینویسم حذف صورت گرفته:

 

 

64

 

65


90

 

 

99

 

 

103

 

 

 

 

104

 

 

 

 

111

 

 

113

 

 

116

 

 

118

 

 

119

 

 

120

 

 

124

 

 

126

 

 

131

 

 

132

 

 

133

 

 

156

 

157

 

 

160

 

 

166

 

 

 

189 

 

برای مشاهده تغییرات کتب زیست و دیفرانسل به ادامه مطالب بروید . با تشکر از آقای علیرضا شمالی

منبع : http://www.hosseinfarnya.blogfa.com/post-60.aspx




ادامه مطلب ...

با عرض سلام و خدا قوت خدمت همه داوطلبان کنکور 91 . امیدوارم که حالتون خوب باشه . هم کنکوری های هایی که 91 اولین سال شرکت اونا در کنکور هست و هم اونایی که با سابقه هستن . سابقه های کیفیری و قضایی و .... انشاا... که این روزهای آغازین سال تحصیلی و تغییر فصل و طبیعت و آب و هوا در شما تاثیرات خوبی گذاشته باشه .



ادامه مطلب ...

 

رسم ساختارلويس:

1.مجموع الكترونهاي ظرفيت هر عنصر را بدست اوريد

2. مجموع الكترونهاي لازم براي هشتايي شدن را بدست اوريد(بورB.بريليمBe.هيدروزنH ازقاعده هشتايي پيروي نميكنند و به ترتيب 6 .4 .2 .الكترون دارند)

3.مجموع الكترونهاي ظرفيت را از مجموع الكترونهاي لازم براي هشتايي شدن كم ميكنيم=(تعداد الكترونهاي پيوندي)

 4.تعداد الكترونهاي پيوندي را بر2تقسيم ميكنيم=تعداد پيوندها

نكته‌‌:تعداد الكترونهاي ناپيوندي=مجموع تعداد الكترونهاي ظرفيت را از تعدادالكترونهاي پيوندي كم ميكنيم

نكته:براي يونها همه گام ها مانند عنصرها ميباشد بجز گام اول كه بار يون را از مجموع الكترونهاي ظرفيت كم ميكنيم

  (اگر كسي متوجه نشد حتما براي روشن شدن مطلب مثالي ميارم) (با اين روش براحتي تعداد پيوندها رو ميشه بدست اورد)

با سلام مجدد خدمت همه داوطلبان محترم کنکور . امیدوارم که حالتون خوب باشه و با شور و نشاط در حال سپری کردن این دوران و شروع مهر ماه باشید . تعدادی از دوستان یکسری سوالاتی در مورد مشاوران محترم بیرون و موسساتی که آزمون میگیرن داشتن که الان قصد دارم در این مورد بحثی رو داشته باشم .



ادامه مطلب ...

به نام خدا

با سلام و عرض ادب به همه دوستان عزیز ، کنکوری های 91 . به استحضار می رسانم که از این پس بر آن شدیم تا جهت ایجاد جو رقابتی سالم سوالاتی را برای پاسخ گویی شما عزیزان ترتیب دهیم که در ابتدای هر پست قرار گیرد .

1) دوستان عزیزان از پیشنهاد وجه نقدی و درخواستهای مکرر جهت مشاوره خصوصی خودداری کنند ، چون وقت و لیست بنده پر شده ، اما به شما قول میدم که مطالبی رو در اینجا ارائه بدم که قطعا مثل پست احساس از زبان کمتر مشاوری بیان بشه و مطالب بتونند نیاز شما رو برای حتی رتبه های برتر شدن کنکور هم تامین کنند .

2) به علت محدودیت وقت بنده و دیگر دوستان از پرسیدن سوالات خود خارج از بحث های مطرح شده مثل قوانین مرتبط با نظام وظیفه و سهمیه های خاص ، تغییر رشته و شرایط انتقالی و تغییر رشته دانشگاه و ارائه برنامه شخصی و معرفی رشته ها و سطح دانشگاه ها و همچنین از پرسش سوالاتی که به هر نحوی مفصل در مورد آنها در متن پستها یا پاسخ به دیگر دوستان در قسمت نظرات ، صحبت شده جدا خودداری فرمایید . از این پس در مورد این سوالات جوابی از طرف ما دریافت نخواهید کرد و از طرفی همه دوستان عزیزی که مشکلاتی در زمینه های بحث شده دارن و یا واقعا احساس می کنند که در شرایط بدی قرار دارن میتونند با ما در ارتباط باشند . اما سعی کنید که خودتون حق و زمان برای دیگران هم قائل باشید

3)بنا به دلایل انگیزشی احتمال دارد که تعدادی از پستها در دوره هایی از فهرست مطالب حذف شود ، بنابراین تک تک مطالب رو حد اقل یک بار بخوانید .

4) باور بفرمایید که صحبتهای من در پاسخ به سوالات شما و خانمها عظیمی و آزاد همه در راستای هم هستند و با هم منافاتی ندارند ، پس از ارائه سوالات خود به صورت خصوصی از طریق ایمیل بنده کمتر استفاده بفرمایید تا پاسخ داده به شما که احتمالا سوال دوستان دیگر هم هست ، در قسمت نظرات وب و برای همه به نمایش دربیاید .


دانلود چکیده ای از سوالات شما در 18 روز گذشته

http://persiandrive.com/530857

سلام به همه داوطلبان عزیز کنکور . امیدوارم که حال تک تک شما خوب باشه و الان روحیه ای خوب داشته باشید . خوب همه میدونیم که چی شد !! اتفاق افتاد ... تابستون هم تموم شد . مثل همیشه امیدوارم که خوب کار کرده باشید و تا حد زیادی قلق کار کنکور به خصوص برای شما دانش آموز دستتون اومده باشه .



ادامه مطلب ...